fredag 13 mars 2009

Säger bara ett ord *FREDAG*!!


Känner ni Fredagsvibbarna i luften?? Inte? Jo kom igen nu,det ÄR FREDAG!!
Jo jag vet att ni vet att jag älskar Fredagar....men måste ändå påminna er...lite...:-)

Idag har jag lite som behöver fixas innan jag kan ta fredag helt,eller vi heter det,P & jag. Vi behöver städa klart,påbörjade det lite i går kväll,och så ska vi storhandla...just ja en födelsedagspressent ska inköpas oxå till S min kompis Å's dotter som fyllt 16år,vi ska fira henne i morgon!

Skulle ha städat i går men vi var på äventyr som satt griller i i huvudet på mig,ska vi eller ska vi inte? Inte lätt för dig att svara på när du inte vet vad det handlar om,Jessica du som vet vad tycker du? Ja ja vi får se det löser sig!!

P har jobbat natt i natt,hemifrån,så han får sova ut ett tag,jag ligger som vanligt vid den här tiden på dygnet i sängen njuter av min latte,med ena ögat på nyhetsmorgon,det andra här på bloggen...bara en stund till,det är ju skönt att krypa ner i sängen när barnen gått till skolan...snart snart ska jag hoppa ur sägen och sätta igång med det jag tänkt.....

Hoppas din fredags känsla har infunnit sig & att allt är väl med dig!

Fredagskramar från mig//Pia

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla, fina Pia för din kommentar till mig.Visst är det sant allt du skriver. Har börjat dagen utan anti-depp, men är osäker på vilket jag ska och vad som är bäst. Sakta men säkert, ett steg i taget, en dag i taget.
Kram Lotta

Majken sa...

Hmmm näää måste erkänna att jag inte kommit i fredags stämning än.. men iof så är hela mickiskroppen trög från topp till tå idag...

Är det ett stort inköp ni ska göra? Jag veeet en ny Zingo? Go for it *skojar*

Ha en riktigt bra fredag & jag ska tänka på dig när svetten lackar & dammet ryker..

Kram

Anonym sa...

Tusen tack för din fina kommentar på bloggen. :)

Visst är det underbart med fredagar!

Kramar i massor

Anonym sa...

Älskar fredagar. Nu är det äntligen helg!
Kram

Jag sa...

Joooo det tycker jag.... om P grejar det... men det gör han. Jag såg bilder framför mig igår och det var såååå härligt!!!!!!
Jag röstar för självklart!!!
Kram kära vän

Majken sa...

Skickar en kram & en hälsning... Ha en fin kväll önskar Mickis som oxå har det nystädat nu :)

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg. Jag är inte helt nöjd med lektionen men det gick hyffsat. Ha det bäst! *puss och kram*

Lotta sa...

Gud vad nyfiken jag blev!!! Men tror på en vovve :0)

Hoppas helgen blir toppen bra!!

Kram

Anonym sa...

Fredag,härligt,
inte en vovve, neeej