onsdag 25 mars 2009

Så var det Onsdag :-)

God Förmiddag!
Ännu en kall dag,kroppen har gjort ont hela natten och den jag förstå när jag tittade på termometern i morse så var det -8 grader.....suck! Nu är det " bara" -6!!
Så dagen fick börja med medicin,vill inte men kände att jag har inget annat val,eller jo det andra valet är en jätte jobbig dag med mycket värk. Det alternativet kändes inte så lockande. Medicinen har inte tagit bort all värk men det värsta är borta....skit fibro!

Idag är P hemma,mysigt mysigt! Får se vad vi hittar på....en lunch kanske?

Skulle också behöva städa ur några köksskåp,men får se hur det blir med värken...
Tog ett skåp i går,det med plast burkar i....fy säger jag hur sjutton ska man kunna hålla ordning på alla dessa byttor?? och lock!! Men nu har jag gjort ett försök och snyggt blev det,bara få familjen att hålla samma ordning som mig!!

I morse var mina barn i luven på varandra alla 4,fy för sådana mornar....just nu njuter P och jag av tystnaden en stund,men om några timmar saknar vi dom igen och tur är väl det....Älskade ungar!

Kram från mig

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle nästan göra vad som helst för att du skulle få må bra! ;) Kan förstå att du vill ha värme. Det vill jag oxå. Hoppas att du får en underbar dag! *puss och kram* min vän! <3

Anonym sa...

Hej på dig!
Jösses vad glad man blir av din sida..nu känner man sig ännu mer vårinspirerad..små kycklingar som hälsar en välkommen:o)
på tal om medicin...har du ätit Lyrica?
jag fick det utskrivet av min läkare i måndags och tog en på kvällen..heregud säger jag bara!
Jag vaknade kl 05.00 och kände mig skitpackad om man nu kan säga så!
helt yr och "bakis" känsla i hela kroppen...*hjälp*
samma imorse..'phu*..hoppas verkligen detta ger med sig för annars kan jag ju inte gå till jobbet mer..vem vill ha en vimsfia till jobbarkompis...hihihi!
kram o hoppas du mår bra!

Anonym sa...

Som kommentar till din kommentar i min blogg så kan jag bara säga en sak! Jag är ärlig! :P Och jag ser också fram emot att få träffa dig! *puss och kram* min vän <3

Majken sa...

Hoppas ni haft en mysig dag du & maken...

Kram

Anonym sa...

Hej *vinkar*
Hade inte någon ork att sätta igång datorn igår em, men allt är ok med mig. Tack för att du frågar!
Hur är det själv? Jag hoppas du har det bra!
Skrattade när jag läste om dina plastbyttor. Har ett skåp ovanför kylen där burkarna brukar "anfalla" mig när jag öppnar dörren. Tröttsamt!
Kramar!