måndag 30 mars 2009

Måndag,ny vecka!


Vaknade pigg & glad i morse! Sov faktiskt när klockan ringde men kvicknade till snabbt,det är ju trevligt!
J&V är hemma i dag,V har ont i halsen och J ont i huvudet och magen....Inte bra vill inte att de ska smitta M med något nu så nära operationen....
Apropå M,hon var allt annat än ljuv i morse,shiit alltså vad tonåringar kan reta skiten ur en!! Jag var bra sur på henne när hon gick men nu har jag släppt det....Jag vill vara glad i dag så det så!!

Äter frukost nu och ska krypa ner en stund i sängen innan det är dags att hämta bilen på bilfirman :-) :-)

Fick tyvärr ställa in min träff med härliga T i dag,men vi tar det en annan dag...*LÄNGTAR*

Önskar dig en fin dag,kram från Pia

4 kommentarer:

mickis sa...

jaa tonåringar kan med sitt humör vända upp & ner på hela tilvaron.. Men ett djupt andetag & räkna till 10, när de stänger dörren så känns det bättre.. Hur gammal är M?

Hoppas du får en härlig måndag!
Kram

Annika sa...

Jag har små barn men de kan tyvärr oxå reta gallfeber på en speciellt på morgonen när man ska klä sig för att komma iväg till dagis och skola. :( Då kommer "monstermamma" fram och börjar ryta. ;) :( Ha en underbar dag! Njut av nya bilen. Själv ska jag försöka ta mig iväg och träna. :) *puss och kram*

Snäckan sa...

Hej vännen!
Jag hoppas du har en fin måndag och att barnen kryar på sig där hemma.
Kramar!

Anonym sa...

Hoppas din dag har varit bra.
Kram