måndag 16 mars 2009

Måndag....SOLEN lyser i dag!!


God Morgon du vackra!
Solen lyser så underbart fint i dag,det gör mig varm & glad i hela själen!
Vilket underbart trevligt sätt att börja veckan på!
Idag åker P till Stockholm & jobbar,jag ska vila på Förmiddagen för det känns att jag körde järnet på vattengympan i går! Men åh så kul det var!

Igår var jag och dotter M på stan,hon fick shoppa lite och mamma bjöd! Snacka om att hon var i himmelen! Vi käkade lunch oxå,jättemysigt! Sen kom även saknade svägerska N och mosters goa' E,söt och glad som en sol!
Vi gick till Fräcka Fröken för en fika! M & N fick i sig Chokladboll/blåbärspaj men jag var så mätt så jag nöjde mig med en Latte & en liten chokladbit.
Sen åkte vi alla hem till oss för fortsatt mys innan vattengympan,våra barn är så glada för sin lilla kusin,alla gullar,pratar med,byter gladeligen blöja,badar med henne i badkaret osv!! *UNDERBART* Är övertygad om att hennes första ord blir Moster!! :-)

Nu ska jag surfa runt lite hos er,läsa och njuta av era kloka ord!

Hörs säkert sen,solig kram från mig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Du är så underbart positiv och det känns som om det smittar av sig till mig oxå litegrann. :) Tack för att du verkligen är en energigivare idag! ;) Hoppas att du får en underbar dag! Ha det bäst min vän! *puss och kram*

Pia heter jag! sa...

Åh tack Annika! Detsamma till dig!!
Kram

Anonym sa...

Hej. Idag är det en härligt solig dag, man blir så glad =) Önskar dig en trevlig måndag i solskenet.

Majken sa...

hej lite lustig..
Men jag heter inte Mikaela utan Marika.. men mickis kallas vi ju båda två... :)

Vad var din Zingo för ras.. Nu ska vi taen promenad..
Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej Pia! Tack tack tack för din snälla kommentar. Oj, så glad jag blev, jag var helt enkelt tvungen att läsa den högt. =) Vad säger du? Har ni sol? Här är det grått grått grått men jag ska tvinga mig till en långpromenad, man blir på något vis på så gott humör. Vilken urfin bloggbild du har. Vackra vårblommor och ett rött hus i bakgrunden. Lovely. Goda bakverk också, man blir så sugen... Promenad var det ja.. Hihi. Kram Madeleine

Anonym sa...

Tack, vad gullig du är!
Jag hoppas du har en bra dag!

Kramar!

Majken sa...

hej igen... Du skriver att han Zingoär.. jag trodde att han inte fanns längre.. men han kanske bor hos ngn annan?

Ha det fint

Anonym sa...

Hej Pia!
Tack för din önskan till mig om en bra måndag! Hoppas din blir fin.
Kram Lotta